Datum: 27-08-2020
Door: abdullah abdullah
Onderwerp: loan offer
Are you in need of Urgent Loan Here no collateral required all problem regarding Loan is solve between a short period of time and duration more than 20 years what are you waiting for apply now and solve your problem or start a business with Loan paying of various bills I think you have come to the right place just 2% interest rate. Contact Us Via.email: abdullahibrahimlender@gmail.com
whatspp Number +918929490461
Mr Abdullah Ibrahim
Datum: 29-07-2020
Door: Paula James
Onderwerp: jamessuccessfultemple45@gmail.com
My Name is, Paula James from Canada, i turn to a vampire any time i want to, I become a real vampire because of how people treat me, This world is a wicked world and not fair to any body. At the snack of my finger things are made happened. Am now a powerful vampire and no one step on me without an apology goes free. I turn to human being also at any time i want to. And am one of the most dreaded and respected person in my country. i am now also very famous and rich with the help of the VAMPIRES EMPIRE. i get what ever a want. i become a vampire through the help of my friend who introduce me into a vampire Kingdom by given me their email: jamessuccessfultemple45@gmail.com, if you want to become a powerful and a real vampire kindly contact the vampire kingdom on their email: jamessuccessfultemple45@gmail.com for help. it is real. Contact them today. jamessuccessfultemple45@gmail.com
Datum: 11-02-2020
Door: Mahogany Boyd
Onderwerp: 4318047964
Ik wend me tot een vampier wanneer ik wil. Ik word een vampier vanwege hoe mensen me behandelen, deze wereld is een goddeloze wereld en niet eerlijk voor welk lichaam dan ook. bij de snack van mijn vinger dingen zijn gemaakt gebeurd. ben nu een machtige vrouw en niemand stap op mij zonder een verontschuldiging gaat vrijuit. Ik wend me tot de mens ook op elk moment dat ik wil. en ben een van de meest gevreesde vrouw in mijn land. Ik word een vampier door de hulp van mijn vriend die me in een vampierkoninkrijk introduceert door mij hun nummer te geven. als je een krachtige vampier wilt worden, neem dan contact op met het vampierkoninkrijk op hun e-mail worldofvampir@hotmail.com
Datum: 11-02-2020
Door: Misty Wolfmoon
Onderwerp: WE NEED HELP
I'm Misty. I'm a werewolf from the Ruby pack. My friend Mercedes and I need help. We have been discovering powers of our own...
Everytime I touch somebody I can see there memories. One time I touched someone one of my friends and THEY COULDN"T EVEN REMEMBER ME OR THERE MOM. I am freaking out and I need help. My friend Mercedes has been hearing voices... CAN YOU HELP US?? PLEASE
Datum: 17-10-2019
Door: NoneYaBusiness
Onderwerp: Amino
Deze site is best wel dood lmao, voor het geval er nog mensen hier komen kijken voor vragen over van alles en nog wat over weerwolven/vampiers/whatever, ik stel voor te verhuizen naar Amino... Het is een app waarbij je online communities vrij gemakkelijk kunt joinen. De twee grootste supernatural communities bevatten waarheden over mythische wezens als weerwolven, vampiers, wiccans etcetera. De beheerders zijn daar actief en makkelijk bereikbaar, en er is heel veel informatie te vinden. Ook kun je er gemakkelijk een vraag stellen.
Aangezien kik op 19 oktober wordt opgedoekt zullen waarschijnlijk veel meer mensen naar Amino gaan.
Datum: 10-07-2019
Door: Kris
Onderwerp: Weerwolf
Ik ben zelf een weerwolf en ben al vaak fysiek geschift. Alleen ik heb nog geen mate. Is er iemand zonder mate die wil kijken of wij tot soulmates verkozen zijn?
Datum: 30-10-2018
Door: Vossie1
Onderwerp: Welp
Hoi ik ben er net achter gekomen dat ik een weerwolf ben een beta ik wil niet vechten kan ik in een pack ik ben best eenzaam zo
Datum: 30-10-2018
Door: Vossie1
Onderwerp: Welp
Hoi ik weet nu zeker dat ik een weerwolf ben maar ik heb geen roedel kan ik een roedel joinen ik ben nog nooit veranderd fysiek maar wel mentaal sorry dat ik zo veel spam maar ik moet snel bij een pack