Datum: 30-04-2018
Door: LeyaBlackAlpha
Onderwerp: Re:Re:roedel op internet
Is er een manier waarop ik mijn oude bericht kan verwijderen zodat mijn gegevens er niet meer op staan? Ben nu een beetje ouder en wijzer lol
Gr. LeyaBlackAlpha
Datum: 30-09-2015
Door: LeyaBlackAlpha
Onderwerp: weerwolfvrienden
hoi beste weervolfvrienden, ik ben volgens jullie kenmerken lijst een echte weerwolf (echt waar, geen fake!) maar dat alles neertypen is zo veel werk dat ik het niet hierop doe- misschien in een mail als iemand ernaar vraagt.
ik ben een beetje een lone wolf- iemand die niet bij een roedel hoort. ik ben een alpha of betatype, ik laat me niet commanderen (daarom heb ik wel eens ruzie met mijn vader) en ik kan goed dingen oplossen en beslissen. Trust me, ik heb het al vaak gedaan en ik heb nooit een klacht gehad over mijn leiderschap. hebben jullie een hint hoe ik een roedel kan beginnen, of hoe ik in een roedel kom zonder te vechten? :)
Desperate to know!!
Datum: 05-10-2015
Door: Dark
Onderwerp: Re:weerwolfvrienden
Hey LeyaBlackAlpha:)
Wij hebben hebben elkaar ontmoet op een(nu helaas niet meer bestaande) site. Toen waren we nog met z'n vieren. Een van ons besloot een eigen site te maken, en een eigen online pack.Hierdoor is onze groep gaan groeien en een echte pack geworden.
Misschien is het het beste om een eigen plek te gaan zoeken endaar een oproep te doen naar andere packloze wolven. Kijk natuurlijk wel uit wie je allemaal accepteerd, dit is namelijk het internet, en niet iedereen doet zich zo voort zoals die echt is;)
Heel veel succes met je (toekomstige) pack, hopelijk had je hier wat aan:)
~ Dark
Datum: 09-07-2015
Door: chelliz
Onderwerp: wanhopig
Beste wolven,
Ik zou graag bij deze roedel horen. De meeste mensen nemen het niet serieus maar ik wel, ik ontdek dat ik sterker ruik, mijn tanden scherpe punthoeken krijgen en dat ik zonder dat ik het door heb huil naar de maan. Ik wil naar buiten, maar heb geen roedel om mij te beschermen. Ik voel me weerwolf, maar de transformatie is nog niet geweest. Ik weet niet hoe ik het moet doen. Mijn zus is ook een weerwolf, maar wil niet dat ik in haar roedel kom.. Help me alsjeblieft, ik smeek bijna. Kan ik op jullie rekenen?
-chelliz-
Datum: 08-07-2015
Door: Kiva
Onderwerp: Hey..
Hoi uhm, ik vermoed nu al een tijdje dat ik een weerwolf ben,
paar dingentjes waardoor ik het denk,
Hou van de maan ^^
heb het zowat altijd warm
snelheid neemt toe.
ik ben vaak donker (zoals het op het blog beschreven staat)
ook heb ik gelezen dat alles vrijwel via kik gaat? ik zal hiervoor een account aanmaken en dan post ik later mijn "kik naam" hier oke?
Datum: 24-06-2015
Door: Dark
Onderwerp: Dus...?
Er is iets met de site gebeurd waardoor het forum gereset was. Als je een berichtje hebt gestuurd(waar we nog niet op gereageerd hebben) stuur die svp nogmaals
Alvast bedankt voor het begrip,
Luna Dark