Discussie

Datum: 27-11-2016

Door: Abnocto Lupo-tantus

Onderwerp: Re:Leeftijd

17-19

—————

Datum: 23-12-2017

Door: Anonymous

Onderwerp: Re:Leeftijd

Rond 18-22 transformeert een weerwolf voor het eerst. Fysiek natuurlijk want echte weerwolven kennen geen andere vorm van transformatie dan fysieke. Vroege of late shifters zijn zeldzaam maar mogelijk. En na hun eerste shift stopt het lichaam met verouderen, omdat anders een oude weerwolf aan een shift zou kunnen sterven.

—————

Datum: 07-07-2016

Door: Wildwolf

Onderwerp: Regels

Krijgen weerwolven hun regels nog wanneer ze zijn getransformeerd.

—————

Datum: 29-02-2016

Door: Raven

Onderwerp: haloo??

Hoii, sorry maar is deze site nogwel actief? En zijn er uberhaupt nog mensen actief??

—————

Datum: 13-03-2016

Door: ShadowWolf

Onderwerp: Re:haloo??

heey ja deze site is nog actief Raven. waar kan ik je mee helpen? ps sorry voor de late reactie. had het zelf een beetje druk de laatste weken ;)

—————

Datum: 11-02-2016

Door: Raven

Onderwerp: newphew

Heyy, k ben nieuw hier.. Tja uhm weet niet precies wat ik neer moet zetten hahah, k ben altijd al n beetje n loner wolfje geweest maar het leek me tijd om een pack te joinen? Hoop dat jullie me een kans willen geven :)

Heb kik al aangemaakt; ravenn.n

—————

Datum: 10-02-2016

Door: Kaya

Onderwerp: hybride

Oke.. Ik ben/was ddus een weerwolf. Maar ik ben gebeten door een vampier.. (Dit is alweer een tijdje terug gebeurt) maar nu is dus mijn vraag... Benn ik nogsteeds weerwolf? Of is de weerwolf in mij weg? Of ben ik nu hybride/vampier?

Alvast bedankt

~kaya

—————

Datum: 30-09-2015

Door: LeyaBlackAlpha

Onderwerp: roedel op internet

ik heb een ideetje: waarom beginnen we geen groepsapp over ons weerwolven? dan ben je veel closer met elkaar en kun je leuke dingen met elkaar doen en afspreken.

Voor mensen die wel enthousiast zijn: mijn nummer is 06-34767776. ik woon op de Plateelbakkerstraat 16, 4813 KT Breda, Noord-Brabant, Nederland.

—————

Datum: 05-10-2015

Door: Red

Onderwerp: Re:roedel op internet

Haio
We hebben hier al een roedel alleen om die te joinen moet je een mailtje sturen naar onze alpha. Kijk Black Moon Pack en dan het formulier in vullen met de gegevens.

Houdoe Red

—————

Datum: 05-10-2015

Door: Dark

Onderwerp: Re:roedel op internet

Wij hebben idd al een groepsapp, maar wij voegen niet iedereen hier aan toe. Wij willen je eerst goed kunnen vertrouwen voordat we hier over na gaan denken. Hopelijk heb je hier een begrip voor.

Pas ook een beetje op met het online zetten van een telefoon nummer, je weet nooit wie deze allemaal toevoegen;)

~Dark Luna

—————

Contact

Dark, Weerwolfje90

KIK: NinjaHollow
KIK: Weerwolfje90.