Datum: 30-10-2017
Door: Anonymous
Onderwerp: Therians...
Ik heb wat rondgekeken op deze site, en dit gaat niet over weerwolven. Weerwolven kunnen alleen fysiek shiften, en therians juist niet. Dit is een website over wolf- therians, alleen de naam is misleidend omdat wolf-therians zich onterecht weerwolven noemen.
Datum: 29-10-2018
Door: Vossie1
Onderwerp: Weerwolfen
Zijn jullie echt weerwolfen ik voel mij mentaal altijd al een vos of wolf maar ik kan niet fysiek veranderen maar ik zou het echt willen zou een van jullie zorgen dat ik ook een weer wolf word ik wil hier geld voor betalen
Datum: 30-10-2018
Onderwerp: Welp
Hoi ik was erg opgewonden daarom vroeg ik me of jullie van mij ook een weerwolf willen maken maar ik heb alle punten vergeleken met mij zelf en ben erg achter gekomen dat ik zelf al een weerwolf ben ik ben pas 12 ik ben geen Alpha soort maar een beta soort ik ben nog nooit veranderd in wolf maar ik ben wel vaker mentaal veranderd dus kan ik bij een roedel heel erg bedankt
Datum: 30-10-2018
Onderwerp: Welp
Hallo allemaal ik weet bijna zeker dat ik een weerwolf ben maar wel een welp want ik ben pas 12 nog nooit fysiek veranderd maar wel vaak mentaal ik weet dat de weerwolf in mij er uit wil maar dat kan nog niet want ik ben te jong maar met menteel veranderen moet ik het maar doen
Datum: 21-04-2017
Door: WerewolfSoul
Onderwerp: weerwolf
Ik weet niet of weerwolven echt zijn. Het klinkt zo onrealistisch. Als ze bestaan ben ik er misschien ook een, maar ik weet het niet. Kan iemand me met dit dilemma helpen?
~ WerewolfSoul
Datum: 30-01-2017
Door: ShadowWolf
Onderwerp: Voor iedereen
Hallo bezoekers. Heb je een vraag over weerwolven of heb je hulp nodig wat met dit onderwerp te maken heeft kan je het aan me vragen op kik. Mijn naam is __ShadowWolf__ ik zit al een poos in de pack en ben een vechter. Je bent welkom met je vragen of verhalen.
Groeten ShadowWolf
Datum: 27-11-2016
Door: Abnocto Lupo-tantus
Onderwerp: Vragen over weervolven
Hallo,
Ik heb al een tijdje het gevoel dat ik een weerwolf ben. Maar ik weet het niet zeker en ik weet niet of ik moet geloven of weerwolven echt bestaan. Kan iemand mij vertellen of weerwolven bestaan, hoe je 1 wordt, wat de symptomen zijn etc. ?
Als je wil kun je ook een mailtje sturen naar:
rebecca.dijksterhuis@gmail.com
Datum: 21-03-2017
Door: iloveweerwolf123
Onderwerp: Re:Vragen over weervolven
Als ik het zo hoor, denk ik het wel. Vind je het moeilijk om er mee om te gaan Rebecca? Is er iemand in je familie die het zelfde gevoel heeft, ik zou zeggen praat met diegene.
Zie je nog wel een x in het bos. xxx weerowlfje
Datum: 07-07-2016
Door: Willdwolf
Onderwerp: Weerwolf
is er wel ooit nog iemand online p deze site?
Datum: 07-07-2016
Door: Wildwolf
Onderwerp: Leeftijd
Rond welke leeftijd is bij een weerwolf zijn/ haar eerste transformatie? En als je oud bent ben je dan nog steeds een als oma of opa is het toch moeilijk om nog te transformeren